четвер, 5 червня 2014 р.
Модуль 10. Рефлексія
Цей
модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за
методом проектів, а саме: уміння розумно поставити запитання – це
основа якісного навчання, добре продумані запитання провокують змістовні
зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати попереднього
навчання та зі свого життєвого досвіду; поведінка вчителя, сприятливе
середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це
важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних
потребах учнів; деталі плану впровадження визначають вимоги до
середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання
учнями проектів і забезпечують успіх навчання. У цьому модулі я
обговорила з учасниками тренінгу те, як можна використовувати різні
техніки постановки запитань; створила презентацію для того, щоб
підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів;
створила план впровадження теми та документ для фасилітації; визначила
наявність усіх складових свого Портфоліо; знайшла Інтернет-ресурси з
професійного розвитку освітян.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар