четвер, 5 червня 2014 р.
Модуль 9. Рефлексія
Цей
модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть
самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого
навчання, а саме: перехід процесу навчання, що будується навколо потреб
учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів; вчителі
мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички само
спрямованості; учні мають бути активними у власному навчанні; учителі
можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес,
результати, навчальне середовище; учитель може планувати навчальний
процес, враховуючи різні модельності, включаючи візуальні, кінестетичні
способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні
когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного
інтелекту учнів; задоволення навчальних потреб учнів вимагає
відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та
незалежними в навчанні. У цьому модулі я обговорив з учасниками тренінгу
створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; обговорив ,
як допомогти учням стати само спрямованими в навчанні; проаналізував
шляхи здійснення диференціації навчання учнів; створив форму оцінювання
учнівської само спрямованості в навчанні; створив тести для підсумкового
оцінювання та навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар